BetCity introduceert Speel Slimmer statistieken
Meer informatie en statistieken zijn onlangs geüpload naar BetCity’s sportsbook onder het merk Speel Slimmer. Het levert een extra inspanning om op deze manier de uitdrukking “Slimmer spelen” te verspreiden.
Meer data
Sinds het betreden van de Nederlandse gokmarkt, heeft BetCity zich gepositioneerd als een ontmoetingsplaats waar analytische spelers zich thuis zouden moeten voelen. Met de Speel Slimmer-campagne wilde BetCity gokkers voor zich winnen die weddenschappen plaatsen op basis van gegevens in plaats van intuïtie.
De Amsterdamse bookmaker heeft nu het aantal statistieken waarover spelers in het sportsbook beschikken, vergroot, waardoor je als speler nog meer informatie hebt om een weddenschap te plaatsen. Je kunt Kambi altijd gebruiken om statistieken te krijgen, zoals eerdere resultaten, op de websites van de clubs of spelers waarop je wilt wedden.
Onder de noemer “Speel Slimmer Stats” biedt BetCity nu aanvullende statistieken voor een specifieke selectie van voetbalwedstrijden en een bijpassende weddenschap. SportRadar is de bron van de informatie.
Beschikbare speel slimmere statistieken voor vijf competities
Alleen voetbalwedstrijden uit de volgende competities hebben momenteel toegang tot de Speel Slimmer-statistieken:
- Eredivisie
- Premier League
- La Liga
- Serie A
- Bundesliga
Het is niet bekend of er in de toekomst nog andere voetbaltoernooien of andere sporten bijkomen. Zodra je op de website van Betcity op een van deze voetbalcompetities klikt, worden de Play Smarter Stats zichtbaar. Bovenaan de pagina zie je drie afzonderlijke statistieken, elk met een bijbehorende inzet.
Onder de naam Speel Slimmer Bets biedt de Nederlandse bookmaker een breed scala aan sportweddenschappen aan. Dit brengt vaak toenemende kansen met zich mee voor meerdere uitkomsten. Deze Speel Slimmer Bets zijn niet alleen van toepassing op voetbalweddenschappen. Als speler kun je inzetten op darts met behulp van een Speel Slimmer Bet. In een interview in december 2021 liet Robert Kooiman, marketing directeur van BetCity, doorschemeren dat het bedrijf binnenkort meer statistieken zou kunnen opnemen.